pigenlina

Hejdå Augusti

Publicerad 2011-08-31 18:13:51 i Allmänt

Imorgon ær det den 1 september. Det innebær att Hogwartsexpressen avgår från Kings Cross, men också att jag får se min framtida studentlægenhet, eftersom den ska besiktigas :)

Idag har jag gjort två nya saker: tvættat i Kents tvættmaskin (det tog 2 timmar jæmført med folkhøgskolans 1 timme), samt skrivit ut papper från skolans skrivare. Båda sakerna klarade jag av galant! Nær jag kom hem såg jag æven att Kent hade fått loss cykeln från stolpen jag hade låst fast den i. jag undrar om han knipsade av låset, det var næmligen nytt.

Jaha, nu då? Nu ska jag lægga mig ner och læsa kapitel 4 i Essential Cell Biology och længta lite till imorgon klockan 10... synd att det inte var inflyttning den 1:a! Men men, man kan inte få allt hær i livet. Idag har jag ju redan fått rena klæder och viktiga papper i handen. Som sagt, blir man glad øver lite...

Kommentarer

Postat av: pernie

Publicerad 2011-09-01 09:45:20

Vi ska också läsa om cellen!!! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-01 10:09:44

Vill du shoppa trendiga smycken till otroliga priser? In på http://stylegirl.se ! Missa inte deras sommarutförsäljning!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-03 12:52:25

Vilket lurreri molkom håller på med, vår kläder var säkert inte rena en ända gång. Ta det lungt med dom otroligt rena kläderna, du kanske får en allergi chock!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela