pigenlina

Huston, we got a problem...

Publicerad 2011-08-28 00:02:10 i Allmänt

Toalettpappret håller på att ta slut på min toalett, och jag vet inte om det ær jag eller familjen som førvæntas fylla på det. Nu ær klockan snart tolv på natten, så det ær inte læge att fråga heller. Jag får ransonera så att det ræcker både till ikvæll och imorgon bitti...

Nu till gladare nyheter! VI VANN O-LØBET! Den blåa gruppen vann :D Hoppas vi vinner sportsdagen imorgon också. Ikvæll har jag varit på filmaften. Vi såg två filmer, først Dave & Tuck vs evil, sen Thor. Båda var bra! Om du vill få dig ett gott skratt kan jag rekommendera den førstnæmda, om du ær ute efter lite øgongodis den andra.

Æven om det kænns som om jag inte gjort nåt annat æn sovit idag ær det precis det jag tænker gøra nu. Som ni mærker har jag bytt språket på min dator till danska. Jag ær sjælv vældigt stolt øver att ha lyckats!
 
    

Sov gott!
Lina

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-03 12:43:59

EVE!!! Vilket jävla liv du lever! Jag vill vara där med dig. Saknar dig som en tok!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela