pigenlina

20 år

Publicerad 2011-12-20 12:43:07 i Allmänt

20 ÅR! Hur mycket känns inte det när man skriver det? Mycket, men inte jobbigt mycket. Tvärtom, jag har ju the time of my life här. Väl tillbaka i Sverige inser jag hur mycket jag trivs i Danmark. Inte för att jag vantrivs i Sverige, utan för att alla frågar hur man har det och då måste man ju tänka efter. Födelsedagen firades i två omgångar. Först en dag i förväg med hela familjen + systrars pojkvänner i Stockholm (heldag shopping följt av middag på Mongolia). Igår på själva födelsedagen var jag i Uppsala med tvilling och hennes kompisar. Vi drack glögg (inhandlat på systemet... ja vi fick visa leg) åt mjuk pepparkaka, fikon och såg på Moulin Rouge i sann Pillan&Lina-anda. Jag vet att vi alltid kommer vara dina bebisar mamma, men erkänn att vi har vuxit lite sen 1:an på gymnasiet då den här bilden togs?

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-20 16:29:57

Det spelar ingen roll hur mycket ni än växer ni kommer alltid att vara mina bäbisar.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela