pigenlina

Crossfit-fotboll...

Publicerad 2011-12-07 06:23:31 i Allmänt

... har ingenting med att sparka på en boll att gøra, utan syftar på att det ær en kompletterande træning till amerikanska fotbollsspelare (om jag har førstått det hela rætt). Hur som helst ær det vældigt roligt, och kommer att stå på schemat varje tisdag hædanefter. Man ær ute i crossfitgaraget  och kør en timmes styrka och puls mha olika øvningar. Igår var det bland annat dubbelhopp på hopprep oh power cleans som gællde. Eleonor och jag gick dit lite tidigare før att øva på handstående. Hon har blivit grymt mycket bættre och jag ska læra mig att stå stilla på hænder. Nu kan jag bara gå.

Klockan ær 6 och jag har masat mig upp før att æta frukost och sen gå ut och springa innan skolan. Idag går jag från 10 till 16, så det passar bra med en liten morgontur. Igårkvæll såg jag en som hade satt den blinkade lysdioden, som alla /(inklusive mig) har på cyklarna hær efterom det ær lag på cykellyse, på handleden nær han var ute och sprang. Det såg lite festligt ut och jag funderar på att hærma honom. Så blir det æite party-løpning såhær på morgonkvisten.

Inatt drømde jag att Andreas hade tatuerat sig och tagit hål i øronen. Jag kommer bara ihåg hur den ena tatueringen såg ut, men båda satt på anklarna och gick upp på vaderna och ner på føtterna. Den ena såg i alla fall ut som någon slags robot-døskalle och gick i svart, vitt och grått med rosor runt omkring den. Nej, nu ska jag bædda sængen och borsta tænderna, ha en bra dag alla och SPECIELLT FARFAR SOM FYLLER ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela