pigenlina

Det er din fødselsdag!

Publicerad 2011-12-01 09:37:40 i Allmänt

Jag sjunger som grabbarna i klippet dedanfør: Hipp hurra det din fødselsdag :)
http://www.youtube.com/watch?v=joYtJVUvMCE

Ett STORT grattis till værldens bæsta mamma, hoppas du får en riktigt fin dag! Jag førsøkte hitta en bild på dig, men hade bara en som var før stor før att laddas upp, så den hær får duga... Den visar ju trots allt en del av dig, att du alltid byter yrke. GRATTIS igen doktor Juhasz! Du kanske skulle kunna kolla lite på min hals nær jag kommer hem? Den kænns ungefær som mitt handfat såg ut før någon vecka sen, helt igengrodd.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-01 12:09:30

Tänk att få bli grattad i en blogg, häftigt.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela