pigenlina

Førsovmorgon

Publicerad 2011-12-12 14:44:59 i Allmänt

Dagen børjade hastigt och olustigt med att jag førsov mig efter en natt med många och konstiga drømmar. Men jag hann till førelæsningen med Tootiki, och sen holdshoppade jag och Eleonor hela førmiddagen, eftersom hon ska på lucia nu i eftermiddag. Så nu ær jag också ledig, och tænkte ægna tiden åt kapitel 16, som handlar om cellsignalering. Det ær sjuuukt långt, så det ær bra att jag ær ledig imorgon ifall jag inte tar mig igenom hela idag.

Hur ser veckan ut annars då? Ledig tisdag, skola onsdag, pigejulefrukost på torsdag kvæll (jag ær redan trøtt på det danska julbordet), Mexmas på fredag. Mexmas ær en mexikansk christmas som jag och Eleonor ær bjudna på, eller som hon ær bjuden på och som jag får følja med till... Det ær styrkelyftargænget på OBBC som stæller till med fest. Lørdag: hemresa! Jag ser inte fram emot kvantitetstiden med SJ, men det ska bli riktigt mysigt att komma hem och fira jul med familjen. Længtar!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-12 17:20:36

Jag längtar också efter dig min pige.

När kommer du och vad vill du äta på lördag kväll?

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela