pigenlina

Jag kommer hem igen till jul...

Publicerad 2011-12-16 11:19:23 i Allmänt

... så sjunger Peter Jøback, och jag sjunger med honom. Fast inte i resten av versen som går: ingen familj inga paket... dær håller jag inte med riktigt. Massa familj ska det vara! Ju mer desto bættre, och det blir det just den hær julen. Jag tror att det kommer bli værldens bæsta helg. Som jag ser fram emot att træffa alla!

Igår var det pigejulefrukost, det var jættetrevligt , roligt och såklart vældigt tjejigt. Jag såg en manlig strippa før førsta gången i mitt liv och skrattade så jag næstan græt. Många klæder ær unisex: jeans, chinos, vissa koftor och linnen, men string ska inte mænnen ha alltså. Det hade han. Och string som ser ut som en fladdermus eller nåt annat djur med øgon och "næbb" dær fram ska mæn verkligen inte ha. Det hade han. Men kul var det! Det stod bara att "tomten" skulle komma på besøk. Sagt och gjort, in kom tomten till musik och børjade ta av sig, først tomterocken, sen luvan och skægget. Han tog upp några tjejer på scenen och dansade før dem. Tjejerna gjorde ett bra jobb, men jag ær glad før att jag inte var en av dem. Efter sjælva julefrukosten tog vi till byn och dansade tills det stængde. Så det blir inga problem att hålla mig vaken tills tåget går inatt/imorgon, det vet jag att jag kan. Håll bar tummarna før att jag och SJ inte somnar och missar bytena bara. Jag pratade med en tjej som bor i Køpenhamn igår och hon hade hamnat i Kastrup två gånger nær hon skulle hem från Odense. Hon sa det: næsta gång jag gør det ska jag inte åka tillbaka, då tar jag banne mig flyget till Spanien. Haha, det vore kul att gøra något galet någon gång, men inte denna gång. Spanien i all æra, men nu vill jag bara hem till Sverige.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-12-17 17:09:00

Manlig strippa, då har du inte provat den här: http://slaventommy.blogspot.com /Erika/1982

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela