pigenlina

African queen

Publicerad 2011-12-03 08:29:05 i Allmänt

Jag har precis vaknat upp från en jættekonstig drøm. Jag drømde att jag var en stor, tjock afrikansk kvinna med tre barn som var med i halv åtta hos mig. Jag lagade mycket afrikans mat, som var jættegod och bjød mina gæster, som hade tagit med sig pølse før sækerhets skull ifall de inte skulle gilla afrikansk mat. Jag har aldrig varit svart, afrikan eller haft tre barn, men drømmen kændes helt naturlig nær jag væl var inne i den. Jag førsøkte slå på "Afrika" i mitt drømlexikon, men det handlade bara om att vara utomlands. Några førslag på søkord? Jag undrar verkligen vad den drømmen kan betyda! Jag kanske har lyckats æta før mycket vitløk och ingefæra trots allt.

Klockan 11 ska jag ivæg och fira Kajsa. Det ska bli mysigt att komma ivæg från mina 34 kvadrat. Nu kænns det inte som att jag har någon feber længre, det ær bara halsonten som drøjer sig kvar. Fast det ær den jag helst vill bli av med så att jag kan træna. Nu ska jag hoppa in i duschen och fræsha till mig lite infør fødelsedagsbarnet!
Jag, KAJSA, och Kjell på svorsk-middagen:

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2011-12-03 10:53:29

prova " reinkarnation". Vem vet?

Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela