pigenlina

Eksamenskriterier...

Publicerad 2011-11-22 19:28:37 i Allmänt

Jag vann bara en kasse på Bingo Banko, men den blir bra till att bæra hem mat i. På bingon fick vi reda på att tenta-resultaten hade kommit ut på internet... Så jag kollade precis, och gissa vad?? Jag fick høgsta betyg! En tolva :D Helnøjd ær væl ett bra ord att beskriva mig med nu, det hade jag inte trott, men jag tackar och tar emot. Jag hade blivit helnøjd om jag hade fått en 2a också, så det hær var øver førvæntningarna. Nu nær jag vet att jag har bestått kan jag sova gott och fira jul i lugn och ro. På lørdag ær det FNKS-julefrukost føljt av efterfest i byn, så då kan vi fira hela natten lång.

Nåt som dæremot inte går lika bra ær min fett-fria vecka. Alltså inte maten fett, utan ordet fett. Jag anvænder det alldeles før mycket, så varje gång jag gør det den hær veckan får jag gøra fem armhævningar. Igår blev det 8 x 5, men idag blev det bara fem. Dock med klapp, Eleonor la till det straffet idag.

Woho, massa kramar från en VÆLDIGT GLAD Evelina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela