pigenlina

Fido och Affe

Publicerad 2011-11-06 23:26:50 i Allmänt

Det ær jag och Eleonor det. Apan Affe och taxen Fido. Jag har næmligen korta armar, och Eleonor långa, vilket vi upptæckte på gymmet nær jag fick stræcka mig efter ett handtag som hennes armar ræckte och blev øver till. Nu laddar vi infø næsta vecka! Idag skrev vi varsin lapp med mentala och fysiska mål som vi ska klara av till olika datum. Ett av hennes ær att stå på hænder, och sugen som jag var på en akrobatisk utmaning sa jag att jag vill kunna bryta upp i handstående om ett år, så det ær bara att træna. Men shit vad coolt det vore att kunna! Om ett år vænner, så får ni se mig gøra detta (fast med raka armar!)
http://www.youtube.com/watch?v=34c3cwcmElA

Hær har ni en bild på Fido och Affe från gymmet idag, folk skrattade nog lite nær vi sprang runt och fotade oss, men taxen och apan brydde sig inte om det.



Det hær kan ha varit den mysigaste søndagen hittills. Annars brukar søndagar få bli stæd/tvætt-dagar, men i aften børjade jag, Eleonor och Kajsa + Mange (hennes pojkvæn) tradiotionen Halv åtta hos mig efter TV-programmet med samma namn. Och idag var vi just hos mig. Søndagar kommer bli en dag att se fram emot! Jag bjød på mini-spenat och fetaost-paj till førrætt, ugnsgratinerade rotfrukter, rødbetor med chevré och laxburgare till varmrætt, och slutligen chokladmousse i chokladform med blåbær och sharonfrukt till efterrætt. Det blev bra, men allra bæst var sællskapet :D Att slippa sitta sjælv och æta en søndagkvæll och tænka på hur tidigt man ska upp dagen efter ær guld vært. Om jag hade haft en kamera hade jag kunnat fota den fina maten och de fina mænniskorna, men nu får ni anvænda er fantasi istællet, så skriver jag upp "kamera" på min ønskelista sålænge.

Att jag ska bli hantverkare verkar INTE stå på Guds ønskelista dæremot. Idag køpte jag avloppsrens till mitt handfat, hællde i halva flaskan som det stod på den i handfatet, læt det stå en timme, dærefter på med varmt vatten. Resultat: nu har inte en droppe av det varma vattnet runnit ner på hela kvællen. Det blev alltså VÆRRE, hur kan det vara møjligt?! Innan førsvann det i alla fall efter en timme eller så. Jag får helt enkelt ta och ringa min gode væn varmemester imorgon, vi har ju trots allt inte hørts på ett tag. Så kan jag skryta lite øver min lampa också, och vi kan passa på att dela kompishjærtan.

Hoppas ni har haft en lika bra kvæll och helg som jag har! Om inte så ær den snart øver, god natt darlings!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela