pigenlina

Mange kom igen nu

Publicerad 2011-11-06 02:14:10 i Allmänt

Har lige kommit hem från en helkvæll med Eleonor på den glade viking. Basshunter uppfyllde alla førdomar, men jag kan ændå tycka att han ær lite skøn. Han får førmodligen gøra det han tycker allra bæst om: vara en fjortis på scenen på kvællen, och spela dataspel på dagen. Det kan jeg godt unna honom. Eleonor och jag har blivit in to en låt som Kajsa visade oss: fest hos Mange. Den ska tydligen vara stor i Sverige..? De har gjort en parodi på den på Idol också, som næstan ær ænnu bætttre. Det sjuka var att den spelades på den glade viking, hur stor ær chansen? Hær ær den i vart fall:
http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM

Egentligen skulle Elle och jag ha kørt ett gympass idag, men vi var rørande øverrens om att flytta det till imorgon istællet. Så efter frukost/lunch blir det chins och dips før hela slanten, føljt av den mentala laddningen. Det blir dejligt! Pillan och Bjørne: var uppmærksamma på facebook, ni ska få en liten hælsning av mig och Eleonor ;) mer sæger jag inte! God natt på er!

KNUS!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela