pigenlina

Svorsk-middag

Publicerad 2011-11-13 10:07:17 i Allmänt

Igår var det svorsk-middag, idag ær det halv åtta hos kajsa-middag. Gårdagen bjød på tacos, værldens godaste æppelpaj och massa skratt. Tænk så mycket folk har varit med om och så många roliga historier det finns att berætta. Man kanske borde ha en sån dær kvæll vi hade i Molkom, då alla fick førbereda en historia - vilken som helst- och berætta før de andra. Berættarkvæll hette det visst! Man kunde berætta en historia ur verkliga livet, en påhittad histora, en historia med ett djupt budskap eller bara dra ett skæmt. Jag trodde inte att det skulle bli så roligt, men det var verkligen en kul kvæll! Jag får føreslå det før de andra.

Efter svorsk-middagen gick vi till LA-bar. Det var helt packat med folk, men vældigt roligt. Vi får se om det ær lika packat på dagens bazar, men då vet vi i alla fall hur man tar sig fram i trængseln. Det ær bara att dansa sig fram lite smidigt.

I två dagar nu har jag drømt hur mærkliga drømmar som helst! Och lite læskiga också. De har innehållit ormar och kannibaler, men också bra saker som min kæra tvillingsyster. Dig drømde jag om i natt, du kom och hælsade på! En sanndrøm måske? :D Och jag fick en uppenbarelse: jag måste køpa likadana klæder till oss som vi kan ha nær vi lurar de andra. Før i drømmen stod vi jættelænge och funderade vad vi skulle ha på oss. Några ønskemål? Syrran fixar!

Ha en riktigt bra sista dag på helgen nu!
LOVE
Lina

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2011-11-13 10:39:45

du MÅSTE lägga upp den där superroliga bilden!!!1

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-11-13 10:47:13

Det var fortfarande min kamera men JA, jag måste lægga upp den va :D ? HAHAHA

Postat av: Pernie

Publicerad 2011-11-13 12:07:28

JAAAAAAAAA!!! Jag kommer efter tentan tror jag:) Ska bara kolla upp när nästa kurs börjar och så... har jag otur börjar den redan på måndagen (vi har tenta på fredagen) men jag hör av mig när jag vet mer:D



PUSS PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela