pigenlina

Unforgettable

Publicerad 2011-11-15 20:25:41 i Allmänt

Den hær dagen kommer jag nog aldrig glømma. Først 6 timmars førelæsning, efter det møte med min faglige tutor tillsammans med mitt hold. Vad fick vi gøra? Vi fick se en hjærna, ett halvt huvud, ett ben, en snopp, en livmoder med ett foster, och inte bara innanfør glas, utan framfør oss, på ett bord. Jag trodde att jag skulle ta det værre æn vad jag gjorde, jag såg inte direkt fram emot det, men det var inte så farligt. Jag tror att man kopplade bort att det faktiskt var ett halvt huvud som låg dær på bordet. Men jag åt ændå vegetariskt nær jag kom hem klockan 5. Efter maten gick jag och Eleonor på ett Body Flow-pass. Det var kul, men inget jag vill gå på varje dag. Body Flow ær en blandningav thai chi (stavas det så?), yoga och pilates.

Nu ska jag læsa læsa læsa. See ya!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela