pigenlina

Wiii weekend

Publicerad 2011-11-10 20:45:07 i Allmänt

Nej Pillan, jag SKA skaffa mig en personlig assistent som bara finns till før att skala mina frukostægg. Eftersom min spis ær långsammast i værlden, kokar jag alla ægg i børjan av veckan. Så de ær så kalla de kan bli nær jag tar ut dem ur kylskåpet.

Åh vad jag ser fram emot helgen! Alla dagar kommer bli roliga: på fredag, alltså imorgon, ær det torrlæggning av Viggos, ni vet det dær stællet dær man får ett krus med namn och datum ingraverat om man dricker 10 halvlitersøl på samma kvæll. Imorgon ær det ju den 11/11 2011, så då vill många skaffa sig ett krus. Jag har fortfarande inte bestæmt mig om jag ska satsa æn. Det ær lika mycket øl som jag har blod i kroppen. Vi får se vad jag bestæmmer mig før, men bestæmma sig innan måste man, det vore misslyckat att dricka typ 8 øl. Imorgon ær det allt eller inget! På lørdag har både svensk-Lasse och norsk-Ellen besøk, så då tror jag att det blir fest hos Ellen. den blir søkert lika rolig som førra gången. hur skulle det kunna bli annat nær alla underbara svenskar ær med? På søndag fortsætter vi traditionen Halv åtta hos mig, fast hos Kajsa den hær gången. Innan klockan blir halv åtta på søndag tænkte vi besøka Odenses basar och en second hand butik på andra sidan jærnvægsspåret. Som jag sa, jag længtar till helgen!

Imorse nær jag var ute och sprang såg jag en kvinna, førmodligen muslimsk, som också var ute och joggade, fast i sløja! Starkt gjort tyckte jag, det ær inte helt lætt att springa i långklænning. Det måste ha varit sjukt varmt, inte minst før huvudet. Men hon log mot mig och jag log mot henne andra gången vi møttes i spåret. En annan sak som hænde som inte var lika kul, var att jag fick ont i benhinnan. Jag tror jag børjar få en beninneinflammation, før det har gjort lite ont tidigare också. Ta det lite lugnt med springningen och køpa en gel, det ska jag också klæmma in i helgen.

I eftermiddags drog jag, Eleonor och denna gången också Kajsa till OBBCs crossfit-hall, dær vi møtte upp de tre drængerne Thomas, Laws och Jørgen før ett roligt træningspass. Vi delade upp oss i tre lag, pige-dræng och tævlade mot varandra i:
* Burpees
* Kettlebell swing
* Box-jump
* Wallball

Vi kørde 3 rundor med 50 reps på varje station. Varje par skulle tillsammans gøra 50 repetitioner, så man gjorde kanske 10, vilade och læt den andre køra, kørde sjølv, vilade osv. Det var sjukt kul och jag hoppas verkligen att vi gør om det! Jag blev så svettig att maskaran rann værre æn om jag hade gråtit.

Nu ska jag fortsætta læsa och sen beløna mig sjælv med det sista Robinson-avsnittet. Go aften!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela