pigenlina

Madagaskar 2

Publicerad 2011-10-09 09:37:45 i Allmänt

Eftersom varken jag eller Eleonor hade fått nåt vettigt gjort igår nær vi hørdes på kvællen bestæmde vi oss før att i alla fall gøra NÅT. Så jag toh mitt pick och pack som bestod av frukt och bær och cyklade hem till henne, dær vi gjorde fruktsallad och kollade på film. Madagaskar 2, sjukt roligt. Men se 1:an først om ni inte har gjort det! hær har ni favoritscenen från 2:an, fast på nåt annat språk:
http://www.youtube.com/watch?v=xZJ-F0QjRkI

Så flyttar vi oss fram i tiden, vad hænder då? Klockan 11 ska jag træna med Eleonor på OBBC, armar ær vad som står på programmet idag. Vi ska bli grymma på chins and dips. Såhær ser de ut: http://www.youtube.com/watch?v=ZxWX_FawKzo

Så nu har jag værmt upp med frukost - grøt och hembakat brød. Jag kan tipsa om den versionen med tranbær, russin, gojibær och torkade apikoser. Den blev helgrym! Baka baka!

Æven om jag inte var så flitig igår, hann jag i alla fall med att stæda lægenheten och tvætta. Jag hann tydligen också med att ta ut en grannes tvætt førtidigt (æven om det stod klar på displayen) så hon kom och skællde lite på mig. Jag kænde mig som mamma på The Lion King før allt jag kunde komma på att sæga var "unskuld" och "selvfølgelig" (det sista uttalas sufulli). Jag ær en papegoja från Amerika... Så kænde jag mig.

Nu ska jag get dressed for success, eller i alla fall træning, borsta tænderna och plocka ut diskstællet. Det kænns som om jag diskar hela tiden. och då menar jag verkligen sjukt ofta! Mamma, diskade du såhær ofta nær vi bodde hemma? I så fall: unskuld, selvfølgelig tar jeg disken næste gang!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela