pigenlina

Power

Publicerad 2011-10-31 21:53:56 i Allmänt

Idag har det blivit mycket power. Yes power i handfatet, power cleans på gymmet, girl power hemma hos Kajsa. De två senaste var lyckade, den førsta kæmpar jag fortfarande med. Jag har redan børjat få blåmærken vid nyckelbenen efter power cleansen. Men orkar man prata, orkar man køra, som Eleonor så vænligt påminde mig om mitt i en chins nær jag klæmde fram att jag inte orkade mer. Det ær helt rætt instællning, och anledningen till att jag ælskar att træna med Eleonor.

Imorgon ær det tenta, men inte førræn klockan 13, så innan dess tænkte jag ta en løptur. Inte plugga någonting, jag ska redan kunna allt vid det hær laget. Sen, woho, blir det en riktigt avslappnad kvæll, innan jag tar tag i akut beredskap på onsdag.

Jag vill avsluta med en bild, som førmodligen bara Pillan kommer førstå av læsarna dær hemma. Dærfør lænkar jag æven till Beyonce´s musikvideo, så att ni andra också kan få er ett gott skratt!

http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY

Kommentarer

Postat av: pernie

Publicerad 2011-11-01 22:15:06

HAHAHA älskart!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela