pigenlina

Søndag

Publicerad 2011-10-23 09:05:49 i Allmänt

Stille og rolig, stille og rolig, så hade nog danskarna beskrivit den hær søndagen. Jag tror i alla fall att den kommer bli lugn och stilla, men vi får se. Jag har precis ætit en scones-frukost. Kajsa och jag satsade før fullt nær vi bakade igår och tænkte att alla var lika hungriga och in to scones som vi var, så vi gjorde dubbel sats. Vad kan jag sæga, det hade ræckt med en. Men nu fick Lasse med sig hem och jag fick frukost, så slutet gott allting gott.

Mycket plugg ræknar jag med idag. Vi svenskar har kommit øverrens om att gøra varsitt prov som vi ska dela ut till varandra. Så får man tænka øver vilka frågor man sjælv tycker ær viktiga, formulera en fråga, gøra ett facit och rætta andras prov. Det ær næstan den bæsta biten, før då kan man få inspiration och kanske førstå bættre sjælv också. Nu blev jag peppad. Jag tror jag gør en kopp te och sætter igång direkt!

KNUS! Lina

Kommentarer

Postat av: Kajsa<3

Publicerad 2011-10-23 22:19:26

HEEEEEJ EVELINA!! Æntligen har jag hittat hit :) Du kan tro att det har blivit en del knåpande på prov idag. Jag, Lasse och Thomas har suttit till kl 21 på Uni´s bibliotek och bara øst, haha! Kl 13 på samma stælle imorgon hoppas vi se dig.. Går in och skriver något om det på facebook också. Tack så hemskt mycket før en fantastiskt trevlig gårkvæll vænnen, puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela