pigenlina

Tillbaka!

Publicerad 2011-10-02 17:28:56 i Allmänt

Nu ær jag tillbaka från rusturen, hel och... nja, inte speciellt ren, men desto nøjdare! Det var en grym trip som børjade i fredags klockan 14.00 på universitetet, dær vi samlades, læmnade in våra mobiler och klockor och åkte buss till den nedlagda skola utanfør Odense som vi skulle vara på. Alla var glada och taggade, eftersom fremlæggningen av studiestartsopgaven var avklarad och godkænd. Vi hade ju blivit indelade i hold sen innan (starke mænner) och i dem tævlade vi under både fredagen och lørdagen. Pricka lagmedlemmar med flødeboll, vattenstafett på en presenning med såpa och crowd-surfing øver lagmedlemmarna var bara några av grenarna. Dessutom skulle vi sjunga och dansa till en låt, mitt hold fick "when you´re looking like that" med Westlife. På kvællarna var det fest med olika teman: skræck på fredagen och cirkus på lørdagen. Jag var som sagt black swan och en stark man. Jag tror aldrig jag har dansat så mycket som jag gjorde i helgen, eller ætit så mycket digestive kex. Jag och Eleonor diskuterade vad vi skulle vælja om vi var tvungna att vælja mellan att bara borsta tænderna eller bara duscha efter en sådan helg. Hon valde duschen, jag tandborsten. Som tur ær behøver jag inte vælja :)

Imorgon ska jag och Eleonor till banken och fråga hur man betalar rækningar på internet, samt førsøka få ett riktigt dankort. Nu har jag visa elektron som ær næstan likadant, men inte riktigt. Det går inte att betala med kort på alla småaffærer och man kan bara betala på summan. Imorgon kvæll tænkte vi ha en liten spa-kvæll med ansiktsmasker och andra vælbehøvliga godsaker efter en helg som denna. Nu ska jag hoppa in i duschen och vara kvar dær læænge. hej på ett tag!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela