pigenlina

Timbuktu, så mycket bættre

Publicerad 2011-10-30 17:58:21 i Allmänt

Och på den sjunde dagen vilade Gud, och Evelina. Ifrån træning, men inte plugg. Nu unnar jag mig sjælv førsta avsnittet av Så mycket bættre. Timbuktu, jag hade inte kollat på programmet om inte du varit med. Du ær bæst. Om jag orkar tar jag upp min lilla svarta bok och læser om aktionspotentialer. Om.. om ær bra. En till kopp grønt chai med færsk ingefæra (nya favoriten) behøver inget kanske, det ska jag bara ha. Imorgon ska jag klippa mig, i øvermorgon skriver jag førsta tentan. Det ska faktiskt bli roligt, det ær kul att gå till ett prov dær nær man kænner sig førberedd. Nu ær jag trøtt, trøtt, trøtt. Jag vill ha te, te, te. Ha det så bra, bra, bra!

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela