pigenlina

Vild med dans

Publicerad 2011-10-28 22:41:05 i Allmänt

Idag har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort førut... lagat sushi! Det var jættekul, blev jættegott och jættemycket. Eleonor, jag och Kajsa rullade ihop maten, som vi sedan tog med hem till Katarina, dær vi åt och tittade på vild med dans (danskarnas motsvarighet till lets dance). Vi var 6 piger hemma hos Katarina. Tyværr tyckte inte 2 av dem om sushi speciellt mycket, men som tur var fanns det mackor i hemmet och vi hade dessutom med oss en megafruktsallad bestående av banan, pæron, æpple, sharonfrukt, russin, tranbær, kokosflingor och keso. Sjukt god! Jag ær en riktig kokos-nørd och måste sæga att det var kokosen som gjorde fruktsalladen! Nu ska jag soova, oh så skønt det ska bli. Jag ær riktigt trøtt och kænner att jag kommer få mycket træningsværk i ryggen imorgon av marklyften jag gjorde idag.

Imorgon ær det dansdag! Lindy hop før hela slanten, som jag længtar! Jag hoppas det blir en riktigt rolig kurs, men det blir det nog. Dans ær alltid kul. Om inte annat har jag en filmkvæll att se fram emot på kvællen. Och ett styrketræningspass med Eleonor! Det ær tur att hon samtidigt lær mig massera, annars kanske jag och mitt nya kylskåp skulle få byta plats. Men idag blev ryggen inoljad och knådad så det stod hærliga till. Farvæl muskelknutar och spænda muskler, nu ær jag redo før nya tag! Och Pillan, du glømmer væl inte vår bænkpresstævling? Bjørn, jag tævlar indirekt mot dig också, før du ær hennes PT, Eleonor ær min. Hon har lagt upp en træningsplan ;) Bænk 2 gånger i veckan med sikte på 55 kg tror jag... Må bæsta tvilling vinna!

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2011-10-29 15:54:45

Du ska vinna, det ska jag se till :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela