pigenlina

1 dag kvar!

Publicerad 2011-09-14 10:20:02 i Allmänt

Imorgon sker det, jag flyttar till en egen lægenhet! Om jag lyckas få tag på nycklarna vill sæga. Varmemester går bara att ringa på måndagar och torsdagar mellan 11 och 12 och jag ringde førsent i måndags, så vi får hålla tummarna før mig imorgon istællet..

Idag ær det mycket att stå i. Først ska jag till skolan, sen ska jag packa och stæda det sista. Efter det ska Ellen (norskan) och jag testa gymmet på sjukhuset och sist men inte minst ær det Bingo Banko i Winsløwsparken. Vi ska alltså spela bingo och vinna fina priser med resten av kiropraktorerna och medicinarna. Det ska bli sjukt kul!

Igår hade ju jag, Ellen, Eleonor och Kajsa svenskt fika. Det var hur mysigt som helst, och hur skønt som helst att inte behøva tænka nær man pratde eller lyssnade. Kajsa hade bakat værldens godaste scones, som det fanns massa pålægg till tack vare Ellen och Eleonor, och kvællen avslutades med kakor och choklad som jag hade stått før. En MYCKET lyckad aften. Vi ska gøra det till en tradition och var hos olika personer varje gång och måske få med fler i fika-gruppen. Kanelbullens dag och fettisdagen ær redan inskrivna i kalendern! Dessutom upptæckte jag och kajsa att vi hade tævlat mot varandra i truppgymnastik, så vi kollade på lite gympavideos på youtube. Nu ska jag borsta tænderna, ha en bra dag!

Lina <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-14 16:21:32

Vi hoppas i alla fall att du har nycklarna på fredag när vi kommer.

Lycka till!

Postat av: mormor

Publicerad 2011-09-15 11:15:59

Glöm inte surströmmingen i avskedslådan!

Vi ses imorgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela