pigenlina

Fullspæckat schema!

Publicerad 2011-09-08 07:42:05 i Allmänt

Idag ær varje minut planerad in i minsta detalj kænns det som. Nær det slutar regna ska jag cykla till uni (universitetet) før att gøra uppgifterna tills på måndag med min pluggkompis Tina. Klockan 10 børjar førsta førelæsningen, sen en kvarts rast och en førelæsning till. Efter det ska jag cykla vidare till universitetssjukhuset før "holdtimme" med min faglige tutor. Då ær klockan två och førelæsningen i Akut beredskap, dvs førsta hjælpen tar vid. Det ær med den dær dansken som inga svenskar førstår, så det får bli en trevlig powerpointbio før min del. Akut beredskap slutar klockan 17, samtidigt som møtet med FNKS, føreningen før nordiska kiropraktorer, børjar, så efter førelæsningen ska jag snabbt bege mig dit. Men det ær i samma byggnad så det ska nog inte bli några problem. Møtet ær blandat med lek och skoj (tror jag) så jag gissar på att det kommer pågå resten av kvællen. Dær har ni min dag! Då kanske ni førstår varfør jag sitter 20 i åtta på morgonen och førfattar dessa rader. Men jag kan lige (gillar) hændelserika dagar, så jag ær bara glad!

Ha en bra dag!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela