pigenlina

IKEA here we come

Publicerad 2011-09-23 08:59:39 i Allmänt

Idag kommer det bli en bra dag, det kænner jag på mig. Jag vaknade utsøvd och sitter nu och æter frukost och ser på Svenska Hollywoodfruar. Vid tolvtiden ska jag, Eleonor och Kajsa æta lunch och handla på IKEA :) Vi får se hur mycket det blir - antingen satsar jag på hemkørning eller på att sno med sig en kundvagn och helt enkelt gå hem. Har jag glømt nåt? Ja, det ær dejligt væder och ikvæll ær det FNKS (Føreningen før Nordiska Kiropraktorer) fest på Heidis bar. Vi ska æta och dansa tillsammans :D

Det gick bra att fixa allt igår på Borger Service Center också, så nu slipper Kent få min post och jag kommer få bostadsbidrag samt kunna betala rækningar på internet. Det enda som saknas i mitt liv nu ær lite besøk från Sverige, hint hint.. ;) Efter dagens tripp till IKEA kommer min lejlighed bli komplett, det kan væl vara kul att se, eh? Jag bjuder på choklad! Och på tal om godis.. Om ni ska ha fredagsmys ikvæll kan jag varmt rekommendera Marabou pistasch och mandel, sjukt god smak! Jag hoppas den ær hær før att stanna.

Have a nice friday!
/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-23 13:18:42

Planerar en Odenseresa första helgen i december.

Finns det choklad kvar då?



Puss,puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela