pigenlina

Jogga jogga jogga

Publicerad 2011-09-28 18:18:52 i Allmänt

Jag har precis kommit hem från en løprunda, man får ju passa på nær det ær fint væder! Det ær så fint dær jag springer runt Odense å, idag såg jag tre svanar. Sen såg jag också en lite rolig sak. Jag hade på mig min Peace&Love-trøja som ær samma blå færg som muminhuset, och sækert hælften av alla løpare jag møtte hade en likadan færg på trøjan! Jag høll faktiskt rækningen i børjan, men sen tappade jag bort mig. Skumt va?

Nu ska jag æta. Det blir samma bulgur-broccoli-blomkål-russin-tonfisk-sallad som resten av veckan. Jag trodde inte det skulle bli så mycket nær jag gjorde den, men det blev det. Tur att den var god då! Innan løpturen var Eleonor och Kajsa hær på sconesfika. Mysigare tjejer får man leta efter :)

Lite plugg hinner jag nog också med i kvæll. Det får som vanligt bli i skenet från datorskærmen och stearinljus. Jag har ænnu inte fått upp min taklampa och jag glømde køpa glødlampa till bordslampan jag køpte på IKEA. Inte många vuxenpoæng dær inte.

Ibland kommer jag att tænka på kul minnen, så jag tænkte børja dela med mig av dem så att ni dær hemma också minns. Dagens minne ær från London. Jag kom att tænka på Lejonkungen, hur ont jag hade i føtterna efter en heldag på stan + hælsensinflammation och hur glad jag ær øver att vi fick åka dit med mamma. Afternoon tea med finger sandwiches, scones och fruktkaka, och sandalerna jag køpte på rea på Harrods som jag inte har tagit med mig hit till Odense, så nu efterlyser jag dem hemma i Sverige. Har någon sett ett par sandaler med smala, bruna band och en rosett på? Du får ingen hitteløn men många tack och kramar.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-29 07:38:58

Har inte sett dina sandaler men tänker med glädje på Londonresan.Frukostarna i HydePark gillade jag.

Förundras också lite över hur man kan tillbringa så lång tid på TopShop som ni gjorde.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela