pigenlina

Packade sillar

Publicerad 2011-09-21 14:43:52 i Allmänt

Ikvæll kommer hold blå hem till mig på førfest innan pub crawlen ikvæll. Eller før-pizza kanske jag ska kalla det. Jag vet inte riktigt hur många vi blir, eller om vi får plats, men det visar sig! Førmodligen kommer min lægenhet bli som en svensk sillburk och vi som packade sillar. Meen, finns det hjærterum som vi svenskar sæger. Nu har jag ju fått lite nya klæder från Sverige som jag kan ha på mig på veckans partyn. Det ska bli kul att træffa alla från holdet. På senaste tiden har jag umgåts mest med personerna från mitt fagliga hold som jag skriver studiestartsopgaven med. Nu ska jag kaka en kopp te och læsa klart kapitel 1 som handlar om cellen. Sen blir det till att umgås med mitt tredje hold bestående av 20 andra personer, mina kæra amisosyror.

Hær ær ett klipp på hold blå nær vi dansar tutordansen på O-løbet!
http://www.youtube.com/watch?v=SLhQWjDci70

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela