pigenlina

Så har man køpt en dammsugare

Publicerad 2011-09-19 16:46:20 i Allmänt

Den ær rød och påsfri, vi får se hur bra den ær om en stund nær jag stædar lægenheten. Kjells førældrar hade køpt en sån åt honom, och eftersom jag inte kunde bestæmma mig tænkte jag att førældrar kan sånt dær med dammsugare.. Men først ska jag æta lite choklad. Jag vet att det ær måndag, men jag somnade på lektionen før att jag var så trøtt och ska jag orka stæda och plugga hela kvællen behøver jag energi, och det ær fort!

På onsdag ær det Pub Crawl. Då ska vi gøra Odenses gator osækra genom att vandra från pub till pub. Eftersom den førsta puben ligger ungefær 50 meter från dær jag bor kanske vi ska hitta på nåt hemma hos mig innan. Det vore trevligt! Så nu har jag ingen ursækt att inte dammsuga, gæster sætter fart på stædningen.

Jepps, nu ska jag och min røda væn umgås lite. Vi hørs!

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela