pigenlina

Sagan om ståltråden som ville strøva fritt

Publicerad 2011-09-05 22:10:17 i Allmänt

Jag har ett problem. Min ståltråd bakom framtænderna håller på att lossna och det ær sjukt irriterande. Dessutom ær jag rædd før att tænderna ska få før sig att trilla tillbaka. Jag får væl helt enkelt vænta tills jag kommer hem till Sverige och åka lite mer tåg till Eskilstuna (jippie!) nær jag kunde træffat familj och vænner. Suck.. Det mest irriterande ær att den har lossnat en gång førut på precis samma stælle, så jag tror inte på att bara limma fast den løsa delen igen, då kommer jag stå hær med skavsår på tungan igen om nån månad. Men jag vet inte om de kan fixa fram en ny ståltråd att limma på bara sådær eller om de måste forma den innan. I så fall tar det før lång tid, och dessutom har jag tagit hem mina "gipstænder" som de anvænde till at forma grejer med. Suck igen.. Det ær bra att sucka och gæspa sa min gamla dramalærare, jag vet inte om jag håller med just nu. Egentligen vore det ruskigt skønt att ta bort hela skiten, men då kanske jag får vampyrtænder igen, vad vet jag. Varfør kan den inte bara sitta fast før!? Jag bara undrar... Sitt ståltråden, sitt! Neej, stygg ståltråd, sitt sa jag! Olydig ståltråd det dær. Snart åker karlssons klister fram! Nej juste, jag har inget. Tips och/eller lugnande, vænliga ord tas gladeligen emot av er danske pige. Kunde ingen i familjen Elmgren ha utbildat sig till tandlækare? Jag får sætta mitt tro till Andreas.

Andreas, om du læser det hær så ær det bara du kvar som inte har valt inriktning. Har du någonsin funderat på att bli tandlækare? Jag tror det vore nåt før dig! Du kan ju alltid sova på saken.
God natt!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela