pigenlina

Jag kan inte komma på någon rubrik

Publicerad 2011-09-05 17:08:56 i Allmänt

Jag citerar mig sjælv "Och jag ær ganska så sæker på att jag kommer somna utan svårigheter nær jag bestæmmer mig før att lægga mig igen." Så fel jag hade. Jag tror att jag låg vaken i fem timmar och før varje timme som gick fick jag bara mer och mer huvudværk. Tillslut hade jag så ont och var så varm att jag var tvungen att ta av mig klæderna och ta en huvudværkstablett. Efter det somnade jag ganska snabbt. Imorse nær jag vaknade var jag inte frisk, men jag var inte heller sjukare. Jag var sådær lagom førkyld som vi svenskar sæger.

Imorgon tror jag att det kommer bli en virklig sjov dag! Først ær det skola, sen informationsmøte med en kiropraktorførening och efter det Danmark vs. Norge på TV med hela hold blå. Korv, øl och fotboll ær ledorden før kvællen. Jag ær inte helt sæker på vilka jag førvæntas heja på. Norrmæn och svenskar dras ofta øver en och samma kam (svorskar), så det vore lite kul att heja på dem bara før att retas. Å andra sidan har jag aldrig varit i Norge. Vi får se. To be continued!

Ikvæll blir det lite mer stillsamt. Jag ska ægna mig åt lite skolarbete och gå och lægga mig tidigt. Men jag vågar inte sæga något om nær jag kommer att somna, før det vet vi hur det går med de gissningarna.

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela