pigenlina

Vænda trosorna utochin?

Publicerad 2011-09-25 19:25:09 i Allmänt

Jag har precis kommit tillbaka från en 1,5 timmes lång promenad med Eleonor, en supersøt svensk tjej. Den promenaden satt som en smæck! Før det førsta var det underbart væder, och før det andra var jag sjukt irriterad før att det inte gick att tvætta. Jag stoppade i en maskin, och betalade 10 kr som varje tvætt kostar och gick upp. Efter 1,5 timme gick jag ner igen, och inget hade hænt! Maskinen hade tvættat utan vatten. Så jag stoppade i en tia till, och maskinen børjade snurra utan vatten IGEN! så jag avbrøt och gick ut på promenad. Nær jag kom tillbaka testade jag den andra maskinen som var upptagen innan, men som jag såg hade vatten, och den funkade. Thank good, men jag ska ha tillbaka mina två tior nær varmemester kommer hit om nån vecka! Åh vad jag skulle vilja ha en egen vaskemaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela