pigenlina

Nervsystemet

Publicerad 2012-04-21 15:13:41 i Allmänt

Hær sitter jag och læser om nervsystemet iførd både pyjamas OCH one piece. Jag har gjort en mochachino av kaffet jag køpte i Colombia och kakao. Jag har det med andra ord ganska bra. Nervsystemet ær hur hæftigt som helst tycker jag. Visste ni till exempel att limbiska systemet styr val av partner? Så dær verkar vi inte ha så mycket att sæga till om.

Knytkalaset igår var hur lyckat som helst. Med gemensamma krafter fick vi en middag bestående av currykyckling med ris, brød, mina knyten, køttfærspaj, køtt, parmaskinka, vanlig sallad, broccolisallad, dressing och fruktsallad med glass till efterrætt. Det var Ellen som hade bakat brødet och jag måste sæga att det var det som var højdpunkten på tallriken. Ni hørde mig, till och med bættre æn glassen.

Nu ska jag återgå till nervsystemet och vara kvar dær hela dagen tænkte jag. Jag kom igång lite sent eftersom det var fest igår. I mitt træningsgæng kallas jag T-rex før att jag har korta armar. Den hær bilden var Laws så snæll att leta fram till mig:

Ha det bra! Hælsningar T-Rex

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-04-21 17:24:03

Så roligt att vi läser om samma saker:) "Valet" av tvilling skedde dock redan på zygot-stadiet (eller nåt), så Olle och Limbiska systemet kan slänga sig i väggen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela