pigenlina

Supervision

Publicerad 2012-12-17 15:26:05 i Allmänt

På onsdag ska vi kiropraktorer genomgå en supervision i thorakalteknik. Det ør ett litet delprov för att visa att vi hänger med. Den stora praktiska examen är ju innan sommaren, men man måste klara supervisionen för att få göra  provet i sommar. Efter det väntar lite födelsedagsfirande med vänner och ungersk mat!
 
Den här helgen har varit riktigt rolig! I I torsdags var det ju julafton, i fredags var jag på julmiddag med hold blå, och i lördags umgicks jag med Ole. Igår söndag var vi ett gäng som prövade på softball shooting. Men det var inga mjuka bollar kan jag lova! Spelet var som paintball, fast utan färg, eller som reklamen sa: no paint just pain. Det var kul, men jag ska aldrig göra det igen. Jag var livrädd hela tiden och det gjorde exakt lika ont som man fruktade innan. Idag har jag flera, runda blåmärken på kroppen. Efter softball shooting besökte Viktor och jag marknaden på rådhustorget, där folk från olika länder sålde crepes, nötter, renpälsar och ostar. Vi köpte en krämig god blåmögelost, pepparkakor och en marmelad och tog med till Kjell som bjöd på glöggkväll. #e advent avslutades med filmen Grinchen, som jag inte fattar att jag har sett innan. En film helt i min smak!

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-12-17 20:22:39

Låter verkligen som en dunderhärlig vecka! Längtar tills vi ses<3

Postat av: mormor

Publicerad 2012-12-19 10:58:15

Grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du hittar en bra födelsedagspresent och julklapp till dig själv!

Pussar och kramar i massor, vi ses snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela