pigenlina

Bilar bilar

Publicerad 2012-02-01 07:49:12 i Allmänt

Min sista drøm jag hade inatt precis innan jag vaknade handlade om att jag hade en bebis, som jag skulle få till att skratta, før den græt, men istællet så kræktes den. Kul. Ett annat stælle jag inte ær så populær på hær i Odense ær trafiken. Igår tænkte jag, nej nu ska jag børja rækna och skriva ner hur många tutningar/tillsøgelser mm jag får varje dag. Gårdagens resultat var nog ett rekord:
- antal tutningar: 2
- antal plingningar føljt av "hey!!": 1
- antal tillsægelser (husk att visa med handen vart du ska i rondellen.. det ær typ som ens blinkers): 1

Lite deprimerande, men inget som tynger ner min dag ændå. Vi får se hur listan ser ut efter idag...
Ha det!
Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-02-01 09:33:10

Var rädd om dig i trafiken!

Inga fler bilolycker med mina flickor inblandade....

Puss puss

Postat av: mormor

Publicerad 2012-02-01 11:09:23

Tutningarna betyder: Hej, snyggis!

Kramar i massor, jag saknar Dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela