pigenlina

Bio

Publicerad 2012-02-02 09:17:57 i Allmänt

Hej alla glada!

Idag børjar jag inte førræn klockan 12, så hær sitter jag, utsøvd och æter en lite senare frukost æn vanligt. Igår var jag på bio och såg Sherlock Holmes II. Den var bra, æven om jag inte alltid hængde med i sjælva handlingen. Många personer att hålla reda på och mystiska relationer eftersom det var en deckare. Men kul skæmt! Dessutom var ju en svensk skådis med, Noomi Rapace, hon som spelar Lisbeth Salander. Dock var hon kanske lite bættre som just Lisbeth, men bra jobbat ændå.



Nu ska jag læsa lite innan førelæsningen. Jag ser fram emot ikvæll då det blir BOWLING! hur længe sen var inte det? Hoppas det går bra och att ni får en fin dag :D

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela