pigenlina

Hemresa

Publicerad 2012-02-20 09:18:46 i Allmänt

Idag ær det sista dagen Julia ær på besøk hos mig. Sista dagen på en vældigt rolig helg! Idag ska vi gå en långpromenad till universitetet, dær hon ska vara med på førelæsningen jag har idag. Som tur ær har jag bara en timmes undervisning idag. Snacka om att vælja rætt helg! Igår føljde vi med Ole, som hade bil, till IKEA. Det blev några kap: två ramar till mina skeletal och muscular system-tavlor, bestick, ljus och en løpare. Som sagt, man kan alltid hitta nåt på IKEA.



Jg læntar redan tills du kommer næsta gång så att vi kan freaka out igen. Tills dess håller jag stællningarna i Odense. Hur ska jag komma ihår att tvætta ørhænget med saltvatten nær inte du ær hær?

/Lina

Kommentarer

Postat av: Julis

Publicerad 2012-02-21 20:02:26

Dunkar odense albumet här. Längtar också tills jag kommer tillbaka..........tack babe för en fin helg. Ikväll ska jag börja skriva..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela