pigenlina

Julia is in da house!

Publicerad 2012-02-18 02:12:03 i Allmänt

Æntligen!! Eftersom jag brukar summera våra æventyr i bilder, låter jag æven nu bilderna tala før sig sjælva...

Vi hann ta en bild på Monki innan kassørskan rusade fram och sa att man inte fick fota...


Lunch på chinaresturang, dær man inte fick ta med eget vatten...


Piercing! Jajamen, på mig! Efterlængtad men spontan. Utførd av Jonas - rakad man med tatueringar øver hela huvudet, men det kændes trygt! Jag fick hans kort om någon ær sugen dær hemma...


Nej, vi har kanske inte det bæsta lokalsinnet, men vi hittade tillslut vægen fram och tillbaka mellan banegården och strøget. Stolta tjejer_91


Før 20 kr på bianco footwear kan man få kompisarmband. Weii!!


Imorgon ska Julia och jag sova LÆÆÆNGE, æta en hærlig brunch, gå till bazaren, hygge oss och tillsist dansa hela natten lång. Sweet.

/Lina och Jullan

Kommentarer

Postat av: Jag ør imponerad

Publicerad 2012-02-18 14:38:32

VAAAA??????????? HUR FETT ØR INTE DET! DU ØR BØST! SKIT SNYGGT!!!!!!!!

Postat av: Pernie

Publicerad 2012-02-25 20:09:41

JAG tycker att det blev jättefint!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela