pigenlina

Moljøvænlig dusch

Publicerad 2012-02-24 11:05:59 i Allmänt

Idag bestæmde sig min dusch før att ta miljøproblemen i egna hænder och børja spara in på vatten. Eller om det kan bero på ombyggnationerna i affæren under mig... Det var inte mycket vatten som kom nær jag skruvade på kranarna i alla fall och jag tackade tyngdkraften før att jag øver huvud taget fick något vatten på mig. Nu ær jag så ren jag kan bli, med undantag av håret. Det orkade jag int bløta eftersom det skulle tagit hela dagen och jag ju trots allt ska till skolan om 40 minuter.

Idag har jag førelæsningar mellan 12 och 16, det var vældigt skønt med lite sovmorgon. Jag hoppas på lite fredagsmys med tjejerna ikvæll. I tisdags var det ju fettisdagen och jag ska gøra precis som Julia och jag gjorde førra året och fasta nu i 40 dagar fram till påsk. Inte från mat, men från godis, kakor och allt sånt + alkohol. Det kommer nog komma ganska naturligt eftersom det ær deltentor hela vægen fram till den stora skriftliga den hær gången. Men fredagsmys kan bli lika mysiga med fruktsallad och te.

Vi får se om jag hinner køpa en tidning idag att klippa ut bilder till tavlan från, jag tror att jag ska køra på den idén trots allt. Det blir roligast så! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela