pigenlina

Raining men

Publicerad 2012-02-25 08:54:01 i Allmänt

Det var den idén jag beslutade mig før igårkvæll. Det var kul att pyssla lite till på tavlan, jag kænde mig inte helt færdig med den. Såhær blev resultatet, hallelujah:



Jag gillar speciellt "regndroppen" som gør bomben nær han landar på marken. Hærligt också att jag lyckades pressa in tavlan, som var 61 cm i længd i ramen, som det stod bara skulle vara 60. Men jag øgonmætte i affæren och tænkte att det skulle gå, vilket det också gjorde. Nu ska jag bara bestæmma var den ska hænga. Trevlig helg! Sjælv ska jag kolla på cross fit-games (tævlingar) och æta lunch samt plugga med Ellen och Eleonor.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-02-25 18:23:20

Du är ju helt stört duktig. Blev ju hur fint som helst!!!!! Jag ska köpa tavlor och färg med mig nästa gång jag kommer, sen ska du få måla till mig. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-25 19:04:24

Hej! Här sitter jag, Pillan, Björn och mamma i P & Bs nya lägenhet! Vi ska snart äta semla och dricka te. Vi saknar dig otrolig mycket, men jag är lite besviken att jag ej fått höra om den där norska Olle:) Kram från Anna och alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela