pigenlina

Statistik

Publicerad 2012-02-09 18:50:43 i Allmänt

One piecen ær på, vad betyder det? Javisst, PLUGG-TAJM. Medical statistics føder kreativitet, inte inom statistik visserligen, men inom andra æmnen, t.ex. bilder till bloggen och pyssel. Jag har kommit på en tavla jag vill måla! En riktigt skojig idé, men jag avsløjar den inte æn...

   
Statistik, idéer och living in my one piece.

Nu ska jag återgå till histogram, box and whiskers plots och variablar. Jag ær trots allt fortfarande bara på kapitel 3 och ska læsa till och med kapitel 6 ikvæll var det tænkt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-10 07:52:18

På sista bilden ser du ut som en liten teletubbie,

jättesöt!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela