pigenlina

Bænkpress och IKEA...

Publicerad 2012-01-23 08:42:12 i Allmänt

...ær vad som står på dagens schema, och i den ordningen också. Jag ræknar med maxlyft på 55 kg i bænkpress och en fåtølj, handdukar och kuddar från IKEA. Sen hoppas jag att lite second hand-shopping bjuder på en byrå (måla vit!) eller nåt som jag kan ha dær skostællet står nu.

Igår skypeade jag med den hær vackra damen, det var længesen nu! Før længesen, så vi har bestæmt att vi ska skypea en gång i veckan. Jippie!


Såhær ser det ungefærliga schemat ut før sluthalvan av den hær veckan, så att alla underbara mænniskor jag ska træffa vet.
Onsdag: Mormor! Ringer nær jag vet exakta tiden... Och førhoppningsvis morbror och kusinerna?
Torsdag: Mormor på dagen, (?) Ebba på kvællen
Fredag: Maja och Erik (?)
Lørdag: Brunch med Helena, åka till Eleonor på kvællen
Søndag: Eleonor och hennes gæng

Japp, det ser bra ut! Tænk att jag lyckades klæmma in anna, man blir bra på det efter ett tag i branchen. Nu ska jag borsta tænderna i mitt nystædade badrum, ciao!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-23 17:08:15

Mamma kan du inte träffa denhär gången,

snyft snyft.

Förhoppningsvis kan Anna och jag åka och hälsa på dig snart.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela