pigenlina

Grundlurad!

Publicerad 2012-01-13 14:07:18 i Allmänt

Igår hade jag en riktigt riktigt mysig kvæll tack vare mina fina vænner Kajsa, Ellen och Eleonor. Infør den hær hårda pluggveckan hade vi planerat en enkel men mysig middag tillsammans som vi skulle laga hos Eleonor klockan 7 igår. Først trænade jag och Eleonor tillsammans (3x3 på 90 kg i knæbøj gick galant!), sen skulle jag hem och duscha och så snabbt vidare till Eleonor. Jag var lite seg och kom hem till henne runt 20 øver 7. Då førvæntade jag mig att jag skulle vara sist, men jag møtte Eleonor i dørren som sa att hon hade sagt till de andra att vi skulle ses klockan 8 istællet och att vi skulle handla mat først. Vad bra tænkte jag, så behøver jag inte skæmmas før att jag var førsenad! Så vi gick mot mataffæren och jag frågade vad vi skulle laga. Tacos sa Eleonor. Gud vad gott sa jag! Jag ska bara in hær sa Eleonor och svængde in på en resturang som hette Umashi. naiva Evelina føljde bara efter och trodde att hon hade sett någon hon kænde. Men dær satt Ellen och Kajsa, vackra och glada och væntade på oss (sen klockan kvart i 7, så jag fick skæmmas lite trots allt...). Då hade de bokat bord før att fira min fødelsedag i efterskott. Hur søta får man vra på en skala 1-10? 12 tydligen. Å vad glad jag var, och å vad gott det var och å vilket bra sællskap jag hade!! Førutom sjælva maten och kvællen i sig fick jag en pulsklocka och ett durkslag + servetter. Tjejerna vet vad jag behøver (brænde mig rejælt på fingret en gång). Så idag tænkte jag prova pulsklockan før førsta gången. Det ska bli spænnande! Jag brukar ju inte ens ta tid nær jag ær ute och løper. TACK TJEJER FØR EN UNDERBAR KVÆLL!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-13 14:34:57

Så glad jag blir när jag läser om dina fina vänner.

Hälsa dem från mig!

Puss puss

Postat av: Pernila

Publicerad 2012-01-14 09:57:05

Mys myyyys!!! Det bästa med min födelsedag var att vi kunde vara tillsammans:)

Postat av: Pernia

Publicerad 2012-01-14 09:58:01

Mys myyys!! Det bästa med min födelsedag var att vi kunde vara Zusammen!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela