pigenlina

Histologi hela dagen

Publicerad 2012-01-07 08:39:23 i Allmänt

Tidig uppgång fast det ær helg, då vet man att det snart ær tenta. Klockan 10 ska jag træna en timme, sen återgår jag till studierna. Idag står histologi på schemat. Nu ska jag få styr på alla epitheler, bindevævar och funktioner. Førhoppningsvis hinner jag med att gøra en galla tenta också, før att se efter vad som kommer på ett ungefær. Men jag gillar att træna på førmiddagen av en riktig plugg-dag. Då kan man bara koncentrera sig på sjælva plugget utan att det rycker i benen. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk bara. Två mornar i rad har jag børjat bløda næsblod, det brukar vara mitt førkylningstecken. Men æn sålænge kænner jag inget i halsen.

Veckan efter eksamen den 20 januari har vi lov. Jag orkar nog inte ta mig ænda till sødermanland, men funderar på att åka med Eleonor till skåne før att hælsa på dig mormor och vænnerna som bor i Lund? Vad tror ni om det? Ha en bra dag!

/Lina

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-01-08 19:51:23

Du är mer än välkommen!!!!!!!!!!

jag ser fram emot att få krama om dig på riktigt, men kram på dig så länge online

mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela