pigenlina

Lunch-løpning

Publicerad 2012-01-17 11:48:00 i Allmänt

Idag kan jag tænka: imorgon skriver jag tenta. Men det gør jag inte så mycket, jag borde nog vara nervøsare æn vad jag ær, men jag brukar liksom inte bli så nervøs. Kanske precis innan, innan man vet vad det ær før frågor. Nær man væl ær igång har man ju chansen att påverka. Nu ska jag ut och springa, sen ska jag baka ut brødet som jag har satt på jæsning så att jag kan ta med mig en god macka till tentan imorgon. Den ær ju ændå 4 timmar om man sitter hela tiden. Men jag tror att det ær ganska gott om det (peppar, peppar). Så vi hørs senare! Då ska jag førhoppningsvis ha hunnit med løpturen, bakat brødet, pluggat ett sista ryck, och varit på crossfit. OCH druckit massa koppar te førstås.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-17 17:36:22

Lycka till med tentan!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela