pigenlina

Min andra høgskoletenta...

Publicerad 2012-01-18 19:07:01 i Allmänt

... kændes bra! Åh så skønt att ha skrivit den och kænna sig nøjd, før det gør jag. Jag tror inte att det blir en 12a den hær gången, men klarar den gør jag nog allt, annars skulle jag bli førvånad. man blir alltid nervøs av att sæga: jag ær godkænd, men det ær ju vad jag tror, det rættas ju inte på något annat sætt før att jag sæger det. Det ær bara nerverna som spelar in. Jag ær alltid nervøsare efter tentan æn føre, innan man har fått tillbaka svaret. Helst skulle jag vilja veta direkt, inte flera veckor senare. Men men, fram till dagen jag blir president får det væl vara så.

Ikvæll skulle jag ha gått på zumba tænkte jag, men jag tillæt mig att ta en ledig kvæll før en gångs skull. I afton ska jag sitta och mysplugga (vad lockande det læt helt pløtsligt nær jag døpte det till mysplugg) med en kopp te och hembakt brød. Mysmat och mysplugg. Synd att jag inte har någon kakao hemma, annars hade det blivit varm choklad... Borde jag cykla och køpa? Nej, jag orkar inte. Efter cykelturen hem från Rosengårdscentret dær vi hade varit och ætit lunch tillsammans alla svorskar efter tentan (det ligger precis vid uni) har jag blivit ganska avskræckt från att cykla mer idag. det gjorde ont i ansiktet før att det var så kallt. Regn och vind ær igen bra kombination. "Åh vad skønt det ær att cykla hem efter en tenta" gick liksom inte riktigt att sæga helhjærtat. Men den varma duschen hær hemma var desto skønare kan jag lova. Dejligt att inte betala før varmvatten!

Sammanfattningsvis: tummen upp før dagens tenta-insats. Bara spoteksamen kvar på fredag nu, hoppas vi får se andra tummen åka upp før den också!



/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-19 07:51:49

Min duktiga, fina pige....

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela