pigenlina

Pippi

Publicerad 2012-01-14 20:33:30 i Allmänt



Det var så soligt imorse att man inte ser så mycket på bilden, men jag tror att ni ser vilken fin tröja jag har haft på mig idag. Tackar så mycket mamma för den. Nu sitter jag och pluggar till te och scones. Idag har jag gjort 2 gamla tentor och suttit med svorskarna på WP och gått igenom olika saker för varandra på den svarta tavlan som fanns i rummet. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för oss allesammans på onsdag, och fredag med för den delen.

Hur gick det för dig Pernie, du har väl skrivit din tenta nu? Skönt för dig i så fall. Passa på och njut innan nästa period börjar :)

Ibland kan jag inte riktigt kontrollera min mun verkar det som. När jag blir trött eller försöker säga någonting lite för ivrigt. Här är två exempel...

Igår kväll när vi tog en öl på smaglöses café och jag skulle få Thomas att träna med mig och Eleonor dagen efter
sa jag "vi älskar ju med dig Thomas" istället för "vi älskar ju att träna med dig Thomas".

Idag på gymmet
"Äta rumpa" istället för "äta gurka"... fråga mig inte hur det går till, för det vet inte ens jag. Eleonor fick sig ett gott skratt i alla fall.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela