pigenlina

Randig!

Publicerad 2012-01-07 17:23:46 i Allmänt

Zebra eller sailor... ja, ni får avgøra sjælva. Jag ælskar i alla fall min nya trøja som jag julklappsshoppade på lovet. Det blir liksom lite roligare att sitta och plugga med den på.

     

Idag kørde jag och Eleonor ett cross fitpass på førmiddagen. Det var Team WOD som det kallas, vilket innebær att man jobbade två och två. Ni kan ju gissa vem jag var med... Totalt, alltså tillsammans skulle man køra
- 100 dubbel-hopp på hopprep
- 100 chins
- 200 armhævningar
- 300 knæbøj utan vikt
- 100 dubbel-hopp på hopprep igen

Man fick bara gøra en i taget, och nær den ena inte orkade mer tog den andra vid. Den som inte kørde skulle stå och hålla en vikt under tiden. Vikten fick aldrig nudda marken, då var man tvungen att gøra en straff-grej. Det var sjukt jobbigt och sjukt kul! jag ælskar ju samarbete och lagsporter och sånt, så det hær var verkligen nåt før mig. Ingen ær starkare æn den svagaste lænken i kedjan så att sæga.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-01-07 21:22:28

Låter som ett skitroligt pass, ser fram emot att börja på OBBC :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela