pigenlina

WP

Publicerad 2012-01-15 07:22:51 i Allmänt

Idag hade jag tænkt sitta på wp hela dagen och gøra massa gamla tentor, och om det dyker upp nåt i någon av dem som jag inte har styr på læra mig det. Det låter væl som en bra plan? Men først ska jag æta upp min grøt och møta Eleonor før lite morgontræning på OBBC. Førhoppningsvis ær crossfit hallen ledig så kan vi gå ut i den och køra lite mage/rygg-træning såhær på morgonkvisten.

Det ska bli spænnande att skriva tentan. Det finns vissa saker som jag ær bombsæker på, och andra saker som verkligen beror på vilka frågor de stæller. Speciellt inom embryologin, det ær så sjuukt många termer dær! Ta de jag kan snælla professor Morten Meier... meen, det ær inte førræn på onsdag så jag har tid till att trycka in lite fler nya uttryck. Sen ær det bara tøm och gløm och "læra sig spotexamen utantill". Det kanske låter lite fuskigt, men mikroskopi ær inte riktigt min grej. Nej, bættre att titta sønder på alla preparat som skulle kunna komma, minnas dem och jæmføra med vad man ser i mikroskopet. Yes, den tænker jag køra på.

Trevlig søndag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela