pigenlina

Armen

Publicerad 2012-06-03 16:43:31 i Allmänt

En arm kanske inte ser så mycket ur før værlden, men jag lovar er att den innehåller allt och lite till. Detta allt och lite till håller jag på att løra mig i en av læsesalarna på WP. Ole och jag cyklade hit runt halv 11 tiden imorse och hær har jag suttit sen dess med undantag av en matpaus. Snart tror jag att jag ska ta ett miljøombyte och cykla hem till Ole igen (dær jag før nærvarande bor) och gøra en gamal tenta. Det ær det bæsta sættet att plugga på tycker jag, gøra gamla examenssæt.

Hur gick cheerleadingen undrar ni kanske? Ett ord: KANON. Jag har aldrig fått så många posotiva kommentarer på en kvæll. Just nu har Eleonor min kamera, men nær jag får tillbaka den lovar jag att lægga upp massa bilder och videon om det går. Hær får ni ett litet smakprov från facebook...

Från høger: Charlotte (Danmarks færger), jag (Sveriges færger), Emma (Norges færger)
 
Det var helt sjukt kul att framføra dansen och akrobatiken. Vi gjorde det två gånger, en gång i tjejernas matchpaus och en gång i killarnas. Sen fick vi dela ut priset till båda vinnarlagen. Det var inte varmt med kort top och hotpants, men det var helt klart vært alla dagar av extra førkylning jag nu har fått. Pompomsen sparas till næsta år... en tradition ær fødd!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-06-03 18:26:10

Ni är för roliga. Så kul att få sig ett gott skratt och bli varm om hjärtat av alla galna upptåg.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela