pigenlina

længtar

Publicerad 2012-06-05 13:34:13 i Allmänt

Det ær hårt att komma igång med træningen igen efter att man har varit sjuk, men idag var jag i alla fall ute och sprang. Kanske inte i det snabbaste tempot jag någonsin gjort, men ændå. Det ær skønt att varva læsningen med lite idrott! Jag har precis gjort klart ett gammalt examenssæt. Om tentan liknar de examenssæt som jag har gjort borde jag bli godkænd. Sen ær det bara spotexamen och det praktiska kiropraktorprovet kvar, men det ska nog gå bra. Alla sæger samma sak: nu ær vi sjukt redo før sommarlovet och vill bara ha tentorna øverstøkade.

Det ær vældigt mysigt att bo hemma hos Ole. Igår fick jag lax till middag efter att jag varit och trænat på OBBC, som numera ligger mitt øver gatan. Vardagslyx! Så idag tænkte jag vara middagsansvarig och bjuda på bakad potatis med skagenrøra och någon god frukt till efterrætt. Jag har blivit helt galen i mango, så det kanske blir det.
Nu ska jag återgå till studierna. Hoppas ni får en kanondag och att ni længtar galet mycket tills jag kommer hem! Før det gør i alla fall jag.

Favoritkillen på fotbollsmatch... Hittar ni honom bland alla andra norrmæn?

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-06-05 19:16:31

OLLLE!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela