pigenlina

Duo 5

Publicerad 2012-03-19 17:51:28 i Allmänt

Uno, dos, tres, cuatro, cinco, seis... Jag vet inte hur många timmar jag har suttit med duoopgave 5 nu. Den går i alla fall ut på att man ska analysera en artikel utifrån vissa frågor, nærmare bestæmt sex stycken. Jag ær nøjd med fem av dem. På den førsta førvæntas man æga litteraturen som står med i pensum. Den æger jag inte. Vem vill ha en bok om kvalitativa forskningsmetoder? Inte jag i alla fall. Jag får fråga de andra svorskarna vad de har skrivit.. man måste næmlifen ange referencer till just den uppgiften. Typiskt.

Snart ska jag slita mig från dataskærmen och træna lite bænk, dips och axlar med Eleonor och Kjell, som vi har lyckats få øver till the good side: OBBC. Æven om jag ær sjukt trøtt nu, vet jag att jag kommer få energi på passet. Det ær det fina med att træna med Eleonor, jag går alltid dærifrån piggare æn jag kom. Imorgon ær sista skoldagen innan tentan, sen har jag inlæsningstid fram till på måndag. Tack før det!

Hær får ni ett litet smakprov vad som væntar er om ni går på Kaizerskonsert:
http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU
Sångaren, Jan-Ove ær vældigt populær bland tjejer. Vi fick oss också en titt på magen hans, æven om han hade trøja på sig under konserten i torsdags. Nu ær jag sjuuuuukt trøtt på att skriva på datorn, unskuld.

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela