pigenlina

Glødlampa!

Publicerad 2012-03-20 16:59:39 i Allmänt

Ideér kommer till en nær man minst anar det, som idag på Holdtimmen. Helt pløtsligt fick jag en strålande tavel-idé, som jag berættade før Eleonor så fort vi kom ut ur salen Jodå, hon tyckte också att den var bra! Så n frågar jag dig mamma: jag vet att du ønskar dig fyra sådana tavlor som jag gjort till Anna, Andreas och Ole, men... skulle du kunna tænka dig en annan istællet? Idén skulle næmligen passa vældigt bra till dig och har något med motiven du ville ha på førra tavlorna att gøra... mer sæger jag inte innan jag skissat upp idén.

Snart ska jag på Cross fit. Passet kommer att inledas med marklyft. Man ska hitta en vikt som går att køra 3x3 tungt med. Sen består sjælva utmaningen av pullups, cleans och en slags axelpress med kettlebell på båda armarna, en i taget. Allt detta ska man gøra tre rundor med 12, 9 och 6 repetitioner så fort som møjligt. Det blir nog skoj! Jag blev sjukt sugen på pannkakor nær jag cyklade hem, så kanske att stekpannan åker fram efter træningspasset.

Nu återstår bara massa pluggtid fram till examen, som ær på måndag och fredag. Glædjer mig till examensperioden ær slut och jag ska åka bort! Men saknar er så mycket dær hemma att jag nog planerar in en Stockholms-weekend rætt snart. Håll er hemma!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-20 17:37:57

Spännande med tavelidén. Väntar med spänning på att få höra den. Har en hel lång-vägg reserverad i det nyrenoverade sovrummet.

Längtar efter dig och hoppas du kommer hem snart.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela